Dalyvauti formuojant oro bendrovių reitingą gali naudotojai, nusipirkę lėktuvo bilietus Tickets.lt tinklalapyje ir įvykdę skrydį.
Keleivis gali įvertinti oro bendrovę kitą po skrydžio pagal paskutinį kelionės segmentą dieną.
Keleivis gali vertinti tik tą oro bendrovę, kurios paslaugomis jis naudojosi skrydžio metu. Jeigu skrydį paeiliui vykdė kelios oro bendrovės, keleiviui siūloma įvertinti kiekvieno segmento oro bendrovę.
Norintys balsuoti keleiviai turi nurodyti savo užsakymo Tickets.lt numerį. Jeigu pagal vieną užsakymą skrido keli žmonės, nepriklausomai nuo nurodytų užsakyme keleivių skaičiaus oro bendrovė gali būti vertinama tik vieną kartą.
Nuolatiniai vienos oro bendrovės klientai gali vertinti oro bendrovę tiek kartu, kiek kartu jie naudojosi oro bendrovės paslaugomis. Paslaugų kokybės vertinimas po skirtingų skrydžių gali skirtis.
Didžioji vertinamų parametrų dalis yra privaloma, kitą dalį galima vertinti savo nuožiūra. Keleivis negali ignoruoti privalomų parametrų. Balsavimo duomenys negali būti išsaugoti ir priimti, jeigu nebuvo įvertinti visi privalomi rodikliai.
Prašome nevertinkite „atsainiai“. Pasistenkite kuo tiksliau įvertinti kiekvieną parametrą pagal 5 balų skalę. Kuo atsakingiau jūs vertinsite, tuo tikslesnį reitingą galėsime sudaryti.
Siekiant objektyvumo nerekomenduojame rinktis tik aukščiausius arba žemiausius vertinimus.
Po dalyvavimo apklausoje ir rezultatų išsaugojimo, keleivis negalės koreguoti jo pasirinktus vertinimus.
Oro bendrovė bus įtraukta į reitingą, jeigu keleiviai įvertins mažiausiai 200 pateiktų parametrų.
Informaciją apie visas oro bendroves, į kurių skrydžius galite įsigyti bilietus Tickets.lt galite rasti oro bendrovių paieškoje. Paieškos laukelyje „Rasti oro bendrovę“ nurodykite ieškomos oro bendrovės pavadinimą arba atitinkamą IATA kodą.
Jeigu jūs įvertinote oro bendrovę, išsaugojote rezultatus, tačiau
nematote oro bendrovės reitinge, tai reiškia, kad oro bendrovė nėra
surinkusi 1700 keleivių vertinimų. Kai tai įvyks, reitingą papildys
nauja eilutė.
Tickets.lt oro bendrovių reitingas — nepriklausomas ir sudarytas pagal mūsų keleivių vertinimus. Duomenys atnaujinami akimirksniu, kaskart, kai gauname naują įvertinimą.
Pagrindinis reitingo tikslas — sudaryti objektyvią nuomonę apie oro bendrovių, bilietai į kurių organizuojamus skrydžius parduodami Tickets.lt, darbą. Balsuodami keleiviai sąžiningai ir objektyviai vertina oro bendrovės užtikrinamą komforto lygį.
Reitingas siūlo įvertinti visus pagrindinius paslaugų teikimo parametrus: Registracijos į reisą patogumą, lėktuve teikiamų paslaugų kokybę, sąlygas skrydžio metu, sąlygas įlaipinimo/išlaipinimo, bagažo įforminimo/gavimo metu, sąlygas kelionės su vaikais metu ir kitus rodiklius. Mes rūpestingai žiūrime į mūsų klientų poreikius ir keičiame vertinamus parametrus pasirodžius naujai paklausai.
Reitingo užduotis — padėti mūsų klientas apsispręsti dėl oro bendrovės pasirinkimo ieškantis bilietų Tickets.lt tinklalapyje.
Konfidencialumo politika
Mes prisiimame atsakomybę ir esame pasiruošę užtikrinti mūsų klientų duomenų konfidencialumą vertinant oro bendrovių veiklą.
Mes užtikriname apklausos anonimiškumą. Balai, kurios nurodo apklausos dalyvis nėra siejami su jo elektroninio pašto adresu, IP adresu, užsakymo numeriu ar kitais klientą identifikuojančiais duomenimis.
Iškilus klausimų dėl reitingo sudarymo arba dalyvavimo sąlygų rašykite mums: [email protected]. Laiško pavadinime nurodykite: „Oro bendrovių reitingas“.
Bendras oro bendrovės įvertinimas (rodiklis) sudaromas iš atskirų oro bendrovės veiklos rodiklių vertinimo. Vertinimo rodikliai apibūdina skirtingus keleiviams rūpimus klausimus, kuriuos jie sprendžia rinkdamiesi oro bendrovę. Akivaizdu, kad rodiklių rinkinys nuolat kinta, todėl galiausiai turi atitikti tiksliai apibrėžtus paklausos kriterijus.
Galutinis kiekvienos oro bedrovės vertinimas skaičiuojamas pagal specialią formulę. Reitingo skaičiavimo mechanizmas apima bendrą balsų skaičių ir vertinimų lygį, kurių pagrindu ir skaičiuojamas.
Reitingo formavimo formulė: Rating= (V/(V+M)) х R + (M/(V+M)) х C
R – galutinis reitingo rodiklis V – balsų už oro bendrovę skaičius pagal kriterijų M – balsų slenkstis R – visų balsų už oro bendrovę aritmetinis vidurkis pagal vieną kriterijų С – visų oro bendrovių reitingo reikšmės vidurkis
Skyrelyje „Punktualumas“ surinkti statistiniai duomenys apie pasirinktos oro bendrovės vykdomų skrydžių vėlavimus.
Oro bendrovės punktualumo duomenys gali lemtu pirkėjo apsisprendimą rinktis vieną ar kitą vežėją bilietų pirkimo metu. Keliautojai žino, kad vėluojantys skrydžiai gali pastebimai pabloginti arba visai sugadinti kelionę. Milijonai keliautojų visame pasaulyje vertina skrydžių vėlavimo statistinius duomenis planuodami savo keliones.
Pirmajame grafike rodomi bendri, suminiai vykdomų skrydžių vėlavimo rodikliai.
Norėdami sužinoti apie tikslaus skrydžio vėlavimus nurodykite jo numerį paieškos laukelyje. Grafike bus parodytas punktualumas.
Statistiniuose duomenyse atspindėtos šios reikšmės:
<15 minučių;
nuo 15 iki 29 minučių;
nuo 30 iki 44 minučių;
daugiau nei 45 minutės;
skrydis atšauktas.
Duomenys surinkti ir perduoti tarptautinės FlightStats, Inc. agentūros. Statistiniai duomenys renkami 2 kartus per mėnesį ir atspindi dviejų ankstesnių kalendorinių mėnesių duomenis. 5-ą mėnesio dieną (atspindimi vėlavimai nuo 1 iki 1 dviejų ankstesnių mėnesių) 20-ą mėnesio dieną (atspindimi vėlavimai nuo 15 iki 15 dviejų ankstesnių mėnesių).