Taip. Tačiau rekomenduojame atkreipti dėmesį į:
- Bet kokie biliete esančių duomenų (data, maršrutas ir kt.) pakeitimai apmokestinami taikant nustatytų dydžių tarifus, galiojančių vidaus vežėjų taisyklių reikalavimus ir paslaugų sutarties nuostatas. Kai kurių bilietų duomenys nekeičiami;
- Visi pakeitimai, jeigu jie galimi, gali būti apmokestinami taikant papildomą vežėjo nustatytą tarifą ir agentūros aptarnavimo mokestį. Išsamias sąlygas galite perskaityti tarifo taikymo taisyklėse arba sužinoti Į Klientų aptarnavimo centrą.
Norėdami pakeisti savo bilietą:
- Prisijunkite prie tinklalapio ir atsidarykite skyrelį „Mano sąskaita“ – „Mano užsakymai“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Užsakymo redagavimas“ – „Keisti datą / maršrutą“.
- Pasirinkite norimas datas ir/arba maršrutą.
- Jeigu norite papildyti savo užsakymą nurodydami papildomą informaciją, parašykite mūsų Į Klientų aptarnavimo centrą.
- Paspauskite mygtuką „Siųsti užklausą“.
Atsakymas į jūsų klausimą ir informacija apie duomenų pakeitimą (jeigu pakeitimai galimi) bus pateikti atsakymo į jūsų užklausą forma ir išsiųsti elektroniniu paštu. Bilietas bus pakeistas tik po to, kai patvirtinsite jo pakeitimą skyrelyje
„Mano sąskaita“ – „Mano užsakymai“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Užsakymo redagavimas“ – „Keisti datą / maršrutą“.
Papildomai skaitykite apie priverstinius skrydžio datų / maršruto pakeitimus.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą