Jūsų kortelė gali būti atmesta dėl kelių priežasčių. Tarp jų:
- Klaidingai nurodyti kortelės duomenys — patikrinkite nurodytus duomenis ir pamėginkite dar kartą;
- Nepakankamas lėšų likutis jūsų kortelės sąskaitoje — papildykite sąskaitą arba pasirinkite kitą kortelę;
- Jūs mėginate apmokėti užsakymą kortele, kurio nepriima Tickets.lt. Galite mokėti tik Visa ir MasterCard (įskaitant Visa Electron ir MasterCard Maestro) mokėjimo kortelėmis. Jeigu turite kitų mokėjimo sistemų kortelę — negalėsite apmokėti užsakymo. Šiuo atveju patariame pasirinkti kitą mokėjimo būdą arba kitą mokėjimo kortelę.
- Kortelė negali būti naudojama mokėjimui Internetu atlikti — kreipkitės į savo banko pagalbos skyrių ir aktyvuokite galimybę atlikti mokėjimus Internetu;
- Jums nustatytas dienos arba vieno mokėjimo limitas atliekant mokėjimus Internetu — kreipkitės į savo banko pagalbos skyrių ir pakeiskite nustatytą limitą;
- Baigėsi jūsų kortelės galiojimo laikas — kreipkitės į savo banko pagalbos skyrių ir pratęskite kortelės galiojimą.
- Jūsų banko kortelės sąskaitoje turi likti „nenuskaitoma“ suma, kurios dydį nustato bankas — papildykite sąskaitą ir pakartokite mokėjimą;
- Interneto sąsajos sutrikimai, nutrūkęs ryšis su atliekančiu mokėjimo apdorojimą banku;
- Naudojate pasenusią naršyklės versiją (Internet Explorer žemesnė, nei 8 versija, Opera žemesnė, nei 10 versija) — pakeiskite naršyklę, ištrinkite naršymo duomenis ir slapukus, prisijunkite prie tinklalapio ir pakartokite mokėjimą;
- Jei naudojate mobilųjį internetą, mokėjimo proceso sutrikimai gali būti susiję su kintančiu IP adresu, savo telefono nustatymuose pakeiskite jį pastoviuoju ir pakartokite mokėjimą;
- Jūsų atliekama operacija buvo įvertinta kaip įtartina. Plačiau skaitykite čia.
Jeigu jums nepavyko nustatyti mokėjimo atmetimo priežasties, pamėginkite atlikti mokėjimą kita kortele arba pasirinkite kitą jums prieinamą mokėjimo būdą prisijungdami prie skyrelio „Mano sąskaita“.
Atkreipkite dėmesį, kad turite sumokėti bilieto kainą per 12 valandų po jo užsakymo. Pasibaigus nurodytam terminui, visi neapmokėti užsakymai anuliuojami ir bilietai grąžinami pardavimui bendrąja tvarka. Šiuo atveju galite pakartotinai užsakyti ir išpirkti bilietus.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą