Dažniausiai tokie keitimai taikomi klaidingai išrašytiems keleivių duomenims taisyti (kai padarytos vardo arba pavardės, gimimo datos rašybos klaidos, nurodyta kita lytis). Visų keleivių duomenų kito asmens duomenimis keitimas galimas išskirtiniais atvejais, numatytais oro bendrovės taisyklėse.Kaip įforminti prašymą dėl keleivio duomenų pakeitimo:
- Atsidarykite skyrelį „Mano sąskaita“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Užsakymo redagavimas“ — „Keisti keleivio duomenis“. Iš atsidariusio sąrašo pasirinkite „Asmeniniai duomenys“.
- Įrašykite teisingus duomenis (vardą/pavardę/gimimo datą) į atitinkamus laukelius.
- Paspauskite „SIŲSTI“.
- Gavę atliktą skaičiavimą sumokėkite pakeitimų atlikimo kainą.
Gali būti leista atlikti pakeitimus nemokamai, sumokant nustatytą mokestį arba neleista atlikti pakeitimų. Informacija apie pakeitimo sąlygas ir mokėtinas sumas (jei taikoma) bus išsiųsta pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.
Gavę atsakymą į elektroninio pašto dėžutę būtinai prisijunkite prie tinklalapio, atsidarykite skyrelį
„Mano sąskaita“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Tvarkyti užsakymą“ – „Keisti keleivių duomenis“ – „Asmeniniai duomenys“ ir sumokėkite priemoką už atliekamus pakeitimus iki nurodyto termino pabaigos.
Pakeitimai bus atlikti tik po to, kai gausime mokėjimo patvirtinimą. Pranešimas apie atliktus pakeitimus bus išsiųstas pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą