Užsakyti ir apmokėti bilietai gali būti keičiami, tik tuo atveju, kai skrydį organizuoja ta pati oro bendrovė.Kaip įforminti prašymą dėl datos / maršruto pakeitimo:
- Atsidarykite skyrelį „Mano sąskaita“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Užsakymo redagavimas“ — „Keisti datą / maršrutą“.
- Atitinkamuose laukeliuose nurodykite norimą datą ir/arba naują atvykimo / išvykimo vietą.
- Laukelyje „Pastaba“ galite nurodyti norimą skrydį arba jums tinkantį laiką.
- Paspauskite „SIŲSTI“.
- Gavę atliktą skaičiavimą sumokėkite pakeitimų atlikimo kainą.
Gavę ir apdoroję jūsų prašymą mūsų operatoriai praneš jums apie pakeitimo atlikimo sąlygas ir kaina.
Pakeitimai bus atlikti tik po to, kai gausime mokėjimo patvirtinimą. Pranešimas apie atliktus pakeitimus bus išsiųstas pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą