Kaip pildyti prašymą atlikti grąžinimą:
- Atsidarykite skyrelį „Mano sąskaita“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Užsakymo redagavimas“ — „Bilietų grąžinimas“.
- Užpildykite visus laukelius.
- Pridėkite būtinus dokumentus.
- Paspauskite „SIŲSTI“.
Laiškas su grąžinimo sąlygomis bus išsiųstas į registracijos metu nurodytą el. pašto adresą. Jei grąžinamųjų lėšų išmoka galima tik sumokėjus agentūros mokestį už konsultacinių paslaugų teikimą, sumokėkite jį per laiške nurodytą laiką. Pasibaigus apmokėjimo terminui, reikia sukurti naują prašymą grąžinti.
Svarbu! Jeigu oro linijos užregistruoja neatvykimą į skrydį, jūsų prašymas grąžinti pinigus gali būti atmestas, netgi jeigu turite atitinkamus dokumentus. Dėl šios priežasties prašome jūsų prašymą pateikti kuo greičiau.Jeigu šiuo metu dokumentų pateikti negalite, galėsite suformuoti pinigų grąžinimo prašymą bet kuriuo metu iki nurodyto tvarkaraštyje skrydžio laiko. Pildydami prašymą pažymėkite laukelį „Skrydžiu nesinaudosiu. Prašau atšaukti vietas ir grąžinti sumokėtas lėšas“. Prašymo pastaboje nurodykite, kad dokumentai bus pateikti vėliau.
Bilieto grąžinimui jums gali reikėti papildomų dokumentų:
- Skrydžio atšaukimo arba vėlavimo (virš 3 valandų) atveju — prie prašymo atlikti grąžinimą reikia pridėti oficialų skrydžio atšaukimo arba vėlavimo patvirtinimą, kurį galite gauti iš oro bendrovės atstovų oro uoste.
- Jeigu gautas sprendimas neišduoti keleiviui vizos — prie prašymo atlikti grąžinimą reikia pridėti: Atsisakymo išduoti vizą patvirtinimą, įformintą oficialiame ambasados arba konsulato blanke; paso pirmojo lapo kopiją; paso lapo, kuriame yra atitinkamas antspaudas apie atsisakymą išduoti vizą, kopiją. Prašymas atlikti pilną grąžinimą dėl atsisakymo išduoti vizą gali būti išsiųstas ne vėliau, nei likus 72 valandoms iki skrydžio pagal pirmą kelionės segmentą.
- Keleivio arba jo artimojo, kuris turėjo skristi kartu, ligos / mirties atveju — prie prašymo atlikti grąžinimą reikia pridėti atitinkamus dokumentus, patvirtinančius ligą/mirtį ir dokumentą, patvirtinantį giminystės ryšius tarp susirgusio / mirusio giminaičio ir keleivio. Dokumentai turi būti pateikti ne vėliau, nei likus 72 valandoms iki skrydžio pagal pirmą kelionės segmentą.
- Keleiviui pavėlavus arba neatvykus į skrydį (jeigu iki skrydžio oro bendrovė arba Tickets.lt agentūra neanuliavo vietų keleivio prašymu) — jis privalo informuoti oro bendrovę apie vėlavimą arba neatvykimą ir nurodyti priežastį.
Atkreipkite dėmesį, kad prašymas atlikti grąžinimą, kuris turi būti derinamas su oro bendrove gali būti svarstomas iki 3 mėnesių.
Taip pat būtinai atkreipkite dėmesį, kad bilietas bus anuliuotas tik po to, kai patvirtinsite savo sutikimą su grąžinimo sąlygomis ir sumokėsite priskaičiuotą aptarnavimo mokestį (jeigu toks numatytas).
Formuojant užklausą dėl grąžinimo bilieto pirkimo dieną, Jums bus paskaičiuota grąžintina suma be avialinijų baudų. Lėšų grąžinimas bus atliktas gavus Jūsų patvirtinimą dėl nurodytos sumos ir avialinijų sprendimu.
Jei avialinijos nepatvirtins grąžinimo galimybės be baudų sankcijų, Jūs galite formuoti užklausą dėl grąžinimo pagal tarifų taisykles.
Aptarnavimo mokestis už grąžinimo paslaugą ir antkainis negrąžinamas.
Grąžintina suma apskaičiuojama pagal valiutos kursą, galiojusį prašymo atlikti grąžinimą pateikimo dieną.
Dokumentai, patvirtinantys keleivio priverstinį atsisakymą skristi dėl ligos:- Pažyma iš medicinos įstaigos;
- Pažymą iš oro uosto medicinos punkto;
- Ligonlapio kopija.
Reikalavimai medicinos dokumentams, patvirtinantiems keleivio teisę į priverstinį pervežimo paslaugų atsisakymą.
Reikalavimai pažymai iš medicinos įstaigos:
- Pažymoje turi būti aiškiai nurodytas pažymą išdavusios medicinos įstaigos pavadinimas;
- Pažymoje turi būti pažymą išdavusios medicinos įstaigos antspaudas;
- Pažymoje turi būti aiškiai nurodytos pažymą išdavusio asmens vardas ir pareigos;
- Dokumentą išdavusio asmens antspaudas ir parašas;
- Įstaigos skyriaus vedėjo arba vyriausiojo gydytojo antspaudas ir parašas.
- Pažymoje turi būti jos išdavimo data.
- Nurodytos pažymoje datos turi sutapti su skrydžio datomis; Pažymoje turi būti įrašyta „nerekomenduojama skristi nurodytomis dienomis“.
Reikalavimai pažymai iš oro uosto medicinos punkto:
- Pažymoje turi būti aiškiai nurodytas pažymą išdavusio medicinos punkto pavadinimas;
- Pažymoje turi būti antspaudas;
- Pažymoje turi būti aiškiai nurodytos pažymą išdavusio asmens vardas ir pareigos;
- Dokumentą išdavusio asmens antspaudas ir parašas;
- Pažymoje turi būti jos išdavimo data.
- Nurodytos pažymoje datos turi sutapti su skrydžio datomis;
Ligonlapio kopija, patvirtinanti priverstinį pervežimo paslaugų atsisakymą turi būti patvirtinta oro bendrovės įgaliotojo atstovo oro uoste parašu ir antspaudu bei patvirtinta notaro.
Dėmesio! Prašome pridėti nurodytų dokumentų kopijas prie prašymo. Oro bendrovės atsisako nagrinėti prašymus, prie kurių nepridėti visi būtini dokumentai.Keleiviui kreipiantis Lietuvos Respublikos teritorijoje į bendrovę
Tickets.lt, prie medicinos dokumento, išduoto ne Lietuvos Respublikos teritorijoje, turi būti pridedamas notaro patvirtintas vertimas į rusų arba lietuvių kalbą.
Jei į bendrovę
Tickets.lt kreipiasi pilietis, esantis už Lietuvos Respublikos ribų, prie pateikiamo medicinos dokumento turi būti pridėtas pagal šios šalies įstatymus notaro patvirtintas dokumento vertimas į rusų arba anglų kalbas.
Atkreipkite dėmesį, kad reikalavimus dokumentams, pridedamiems prie prašymo atlikti grąžinimą nustato vežėjai, o agentūra teikia tarpininkavimo paslaugas vežėjui bendraujant su keleiviu. Todėl visa gauta iš vežėjo informacija bus perduodama jums per mūsų Į Klientų aptarnavimo centrą.
Nustačius, kad keleivis, siekiantis atlikti grąžinimo procedūrą pateikė melagingą informaciją arba suklastotus dokumentus, informacija gali būti perduota ХХХХХ teisėsaugos institucijoms, kurie spręs dėl galimybės patraukti kaltuosius asmenis atsakomybėn pagal galiojančių įstatymų nuostatas.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą