Lėktuvo bilieto įsigijimo metu niekas negali būti tikras dėl to, kad planai nepasikeis. Ypač nesmagu, kai kelionę tenka atšaukti dėl nenumatytų aplinkybių, susijusių su sveikata:
- staigia keleivio liga*/mirtimi;
- staigia kartu su keleiviu keliaujančio šeimos nario liga/mirtimi**;
- keleivio šeimos nario mirtimi.
Kad gražintumėte visą bilieto kainą
*** ir nemokėtumėte aptarnavimo rinkliavos už grąžinimą, pasinaudokite paslauga
„Grąžinimo ligos/mirties atveju garantija“.
Paslauga užsisakoma ir apmokama užsakymo pateikimo metu tinklalapyje Tickets.lt. „Grąžinimo ligos/mirties atveju garantija“ taikoma visiems keleiviams, nurodytiems užsakyme.
Bilieto kaina bus grąžinta, jeigu keleivis, nurodytas užsakyme, arba jo šeimos narys, keliaujantis su juo, negali skirsti dėl ligos/mirties, ir keleivio šeimos nario mirties atveju. Kad pasinaudotų paslauga, keleivis turi pateikti medicininį dokumentą, patvirtinantį ligą, mirtį. Reikalavimus medicininiam dokumentui skaitykite žemiau.
Kaip pasinaudoti paslauga?
- Pateikti užklausą grąžinimui, pasirinkus tam tikrą priežastį (keleivio liga/mirtis, šeimos nario liga/mirtis). Prie užklausos būtina pridėti medicininio dokumento, patvirtinančio nesugebėjimą skristi, nuskenuotą kopiją. Išsamiai skaitykite: Užklausos grąžinimui pateikimo tvarka.
- Jeigu keleivis grąžina bilietą dėl jo šeimos nario ligos/mirties, būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius šeimyninius santykius.
- Pateikti užklausą dėl grąžinimo reikia ne vėliau, nei prieš 4 valandas iki skrydžio.
Jeigu pirkėjas arba keleivis negali asmeniškai atlikti grąžinimą:
- Keleivio ligos atveju, reikia pridėti dokumento, patvirtinančio giminaičio teisę gauti pinigines lėšas, nuskenuotą kopiją.
- Keleivio mirties atveju, reikia pridėti mirties liudijimo ir dokumento, patvirtinančio giminaičio teisę gauti pinigines lėšas, nuskenuotą kopiją.
- Jeigu keleivis neturi prieigos prie pirkėjo asmeninio kabineto „Mano sąskaita“, užklausą dėl grąžinimo ir būtinus dokumentus reikia išsiųsti elektroniniu paštu: [email protected].
Paslaugos galiojimo laikas ir kitos sąlygos:
- Paslauga įsigalioja apmokėjimo metu.
- Užklausos nagrinėjimo laikotarpis priklauso nuo aviakompanijos.
- Piniginės lėšos sumokamos Pirkėjui pagal bendras Tickets.lt grąžinimo taisykles.
Jeigu sąlygos, numatytos tinklalapyje, negali būti įvykdytos, jums bus grąžinta visa bilieto kaina, įskaitant Tickets.lt aptarnavimo rinkliavą (jeigu ji buvo įtraukta į užsakymo kainą pirkimo metu). Bilieto grąžinimas neapmokestinamas Tickets.lt tinklalapio aptarnavimo rinkliava.
* „Bilieto grąžinimo ligos/mirties garantija“ taikoma keleivio arba jo šeimos nario, keliaujančio su juo ir turinčio medicininių kontraindikacijų prieš skrydį, patvirtintų medicininiu dokumentu, ligos atveju.
** Fizinio asmens šeimos nariai yra jo tėvai ir jo sutuoktinio tėvai, jo sutuoktinis, jo ir jo sutuoktinio vaikai, įskaitant jų įvaikintus vaikus, globėjus, močiutę, gimtuosius brolius, seseris, anūkus ir kitus išlaikytinius, pripažintus pagal įstatymą.
***Dėmesio!
- Banko komisijos ir mokėjimo sistemų antkainiai negrąžintini.
- Grąžinimo suma apskaičiuojama pagal užklausos dėl grąžinimo sudarymo dienos kursą.
Svarbu! Atkreipkite dėmesį į reikalavimus medicininiams dokumentams!
Reikalavimai medicininiams dokumentams:
- Medicininis dokumentas turi būti išduotas iki skrydžio.
- Medicininiame dokumente turi būti aiškus ir įskaitomas šį dokumentą išdavusios įstaigos pavadinimas.
- Šios įstaigos banko duomenys.
- Medicininį dokumentą išdavusios įstaigos antspaudas.
- Aiškūs ir įskaitomi dokumentą išdavusio asmens postas ir pavardė.
- Jeigu patvirtinamuosius dokumentus išdavė ne Lietuvos teritorijoje esanti įstaiga, kartu su medicininiais dokumentais turi būti pateiktas notaro patvirtintas vertimas į anglų kalbą.
- Medicininiame dokumente turi būti aiškiai nurodyta ši informacija:
- tyrimo data;
- tyrimo rezultatas;
- diagnozė;
- informacija apie tai, kad liga pasireiškė ūmia forma/įvyko rimta trauma, kas trukdo keliauti.
Paslauga neteikiama šiais atvejais:
- jeigu bilieto grąžinimas atliekamas dėl kitų priežasčių, be medicininių. Tokiu atveju, grąžinimo suma apskaičiuojama pagal vežėjo tarifo taisykles, nepriklausomai nuo to, ar paslauga buvo apmokėta;
- nesugebėjimas įvykdyti tinklalapyje numatytų paslaugos teikimo sąlygų;
- apie ligą buvo žinoma paslaugos įsigijimo metu;
- ūmi arba infekcinė liga ir psichiniai sutrikimai, kurių simptomai pasireikšdavo per šešis mėnesius nuo kelionės užsakymo datos. Jeigu bilieto grąžinimas buvo pagrįstas tokiais simptomais, reikia gydytojo-specialisto diagnozės patvirtinimo;
- aviafobijos (skrydžių lėktuvu baimės) simptomų pasireiškimas;
- komplikacijos dėl alkoholio, kitų svaiginančių medžiagų, migdomųjų arba narkotinių medžiagų vartojimo;
- užklausa dėl grąžinimo buvo pateikta mažiau, nei prieš 4 valandas iki skrydžio;
- komplikacijos dėl savigydos arba kosmetinės chirurgijos.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą