Jeigu prieš tai mėginote apmokėti užsakymą „Tiesiogiai oro bendrovei“, tačiau oro bendrovė atmėtė jūsų mokėjimą, nurodydama klaidos kodą „Klaida. Lėšų likutis sąskaitoje nepakankamas“, galite mėginti apmokėti užsakymą pakartotinai. Papildykite sąskaitą ir kreipkitės į banko pagalbos tarnybą su prašymu atšaukti operacijų atlikimo limitus.
Norėdami pamėginti apmokėti užsakymą pakartotinai:- Atsidarykite skyrelį „Mano sąskaita“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Užsakymo redagavimas“.
- Paspauskite mygtuką „Aš papildžiau sąskaitą“.
Atkreipkite dėmesį!- Paspausdami „Patvirtinti“ jūs patvirtinate, kad papildėte sąskaitą / atšaukėte nustatytus mokėjimo operacijų apribojimus ir sutinkate atlikti pakartotinį bandymą nurašyti lėšas už bilietus iš jūsų sąskaitos.
- Oro bendrovės turi teisę vienašališkai keisti bilieto į savo skrydį kainą arba anuliuoti neapmokėtą užsakymą iki bilieto išrašymo momento neteikiant jokių paaiškinimų agentūrai ar klientui. Šiuo atveju galimybės užsakyti bilietus ta pačia kaina gali ir nebebūti. Agentūra neatsako už oro bendrovės veiksmus, nes agentūra atlieka tarpininko vaidmenį. Mūsų Klientų aptarnavimo centro atstovas susisieks su jumis, jeigu galimybė išrašyti bilietą bus prarasta.
- Jeigu jūsų kortelėje esančių lėšų likutis pakankamas, bet mokėjimas buvo atmestas, būtinai peržiūrėkite kitas galimas mokėjimo atmetimo priežastis čia.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą