Galimos prisijungimo prie tinklalapio problemų priežastys:
1. Nurodėte neteisingą elektroninio pašto adresą.Patikrinkite elektroninio pašto adreso rašybą.
Jeigu po registracijos tinklalapyje jūs negavote laiško iš Tickets.lt, gali būti, kad registracijos metu nurodėte neteisingus duomenis (pavyzdžiui,
[email protected] [email protected]). Šiuo atveju kreipkitės į mūsų Klientų aptarnavimo centrą.
2. Nurodėte neteisingą slaptažodį.Patikrinkite slaptažodžio rašybą. Atkreipkite dėmesį į tai, kad sistema vertina tarpą prieš arba po slaptažodžio kaip atskirą simbolių.
5 kartus įvedus neteisingą slaptažodį paskyra blokuojama. Po 120 minučių paskyra bus atblokuota automatiškai ir galėsite pakartoti prisijungimą.
Jeigu neprisimenate savo slaptažodžio, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija: Paspauskite mygtuką „Pamiršote slaptažodį?“ ir įrašykite elektroninio pašto adresą prisijungimo eilutėje. Per 15 minučių nurodytu adresu bus išsiųsti du laiškai: su prašymo patvirtinimo nuoroda ir nauju slaptažodžiu.
3. Pasirinkta netinkama kalba. Patikrinkite pasirinktą kalbą ir įsitikinkite, kad neįjungėte didžiųjų raidžių rašymo (Caps Lock).
4. Pirkote bilietus kitame tinklalapyje.Galbūt anksčiau naudojotės kito, o ne Tickets.lt tinklalapio paslaugomis. Todėl mūsų sistemoje nėra jūsų duomenų.
5. Naudojate seną naršyklės versiją.Jeigu naudojate naršyklę: Internet Explorer 8 ir senesnę, Opera 10 ir senesnę, pamėginkite prisijungti atsidarydami naujesnę naršyklės versiją arba atnaujinkite naudojamą programinę įrangą.
6. Jūs uždraudėte programėlei naudoti jūsų el. pašto adresą.
Pakeiskite programėlės privatumo nustatymus socialinio tinklo asmeninėje paskyroje ir vėl prisijunkite.
Po prisijungimo prie tinklalapio rekomenduojame pasikeisti slaptažodį, skyrelyje
„Mano sąskaita“. Skyrelyje „Paskyros nustatymai“ galite pasikeisti slaptažodį patogesniu naudoti ateityje.
Skaitykite
kaip užsiregistruoti ir prisijungti prie tinklalapio.
Jeigu atlikę aukščiau nurodytus veiksmus taip ir neprisijungėte prie tinklalapio, arba manote, kad prisijungimas negalimas dėl kitų priežasčių, kreipkitės į mūsų
Klientų aptarnavimo centrą.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą