Rizika pamesti bagažą yra visada. Naudodamiesi BLUERIBBONBAGS pamesto bagažo sekimo ir sekimo lydėjimo, jūsų daiktai bus apsaugoti!
Jei jūsų lagaminas nebus rastas per 96 valandas nuo nusileidimo momento, gausite 1000 JAV dolerių* kompensaciją. Išmokėjimas garantuojamas, net jei bagažas jums grąžinamas po 96 valandų.
Lėktuvo bilietų rezervavimo metu galima užsisakyti BLUERIBBONBAGS paslaugą.
Paslauga taikoma visiems vieno keleivio registruotam bagažui skrendant viena ar dviem kryptimis, neatsižvelgiant į persėdimų, sustojimų (stopover) skaičių, oro linijų bendrovę ar reisą.
Ką daryti pametus bagažą?
- Parašykite pareiškimą oro linijų bendrovei, kuri vykdė jūsų skrydį, ir pasiimkite bagažo bei paieškos orderio numerį.
- Per 24 valandas po nusileidimo užpildykite bagažo paieškos paraiška internetu svetainėje arba susisiekite su visą parą veikiančia BLUERIBBONBAGS palaikymo tarnyba +1 888-224-4243.
- Stebėkite bagažo paieškos būsenos pasikeitimą, pranešimai apie kurį bus išsiųsti į jūsų el. paštą.
Atkreipkite dėmesį!
- Paslaugos kaina negrąžinama.
- Kompensacija taikoma tik paslaugų sutartyje nurodytam keleivio bagažui. Atsižvelkite į tai registruodami savo bagažą oro uoste.
- Kiekvienam keleiviui kompensuojama ne daugiau kaip už 2 trūkstamus bagažo vienetus.
- Jei skrydis yra atšauktas ar pakeistas, keleivis turi apie tai pranešti el. pašto adresu [email protected] arba vėl įsigyti paslaugą. Laiško temoje reikia nurodyti sutarties numerį BLUERIBBONBAGS sistemoje, o laiško tekste - oro linijų bendrovės pavadinimą, užsakymo numerį, pradinių ir pakeistų skrydžių numerius (ir naują oro linijų bendrovę, jei prireiks).
* arba ekvivalentas vietine valiuta
Šis turinys svetainėje skelbiamas kaip trečiųjų šalių paslaugų reklama. Tęsdami paslaugos užsakymą, jūs tiesiogiai sutinkate su trečiosios šalies paslaugų teikėjo BlueRibbonBags LLC sąlygomis pagal jos Paslaugų teikimo sutartį.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą