Jeigu oro bendrovė anuliavo vieną ar kelis skrydžius pasirinktus keleivio kelionei, mes informuojame keleivį nurodytu registracijos metu elektroniniu paštu ir siūlome alternatyvų skrydį (jeigu toks yra) arba skrydį, kurį mums siūlo oro bendrovė.
Keleivis gali sutikti su pasiūlymu arba atšaukti skrydį.
Norėdami pasirinkti mūsų siūlomą alternatyvų skrydį atsidarykite skyrelį
„Mano sąskaita“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Keisti užsakymą“ – „Keisti datą / maršrutą“. Puslapyje matysite siūlomą skrydį. Paspauskite mygtuką „Patvirtinti“. Naujas kelionės kvitas bus išsiųstas jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu.
Jeigu siūloma alternatyva jūsų netenkina, ir jūs norite atsisakyti skrydžio, atsidarykite skyrelį
„Mano sąskaita“ – „Lėktuvo bilietai“ – „Užsakymas №“ – „Keisti užsakymą“ — „Prašymas atlikti grąžinimą“ ir suformuokite prašymą grąžinti bilietą.
Ar šis straipsnis jums buvo naudingas?
Jei neradote atsakymo į savo klausimą, kreipkitės į mūsų pagalbos tarnybą